Friday, February 4, 2011

Kenduri..Kenduri..Kenduri...

Salam....

Hari ni bermula lar road tourku..pergi kenduri kawen kawan2..dan sedara mara..tapi aku dah angkat tangan awal2 kat ma dan abah..huhuhu..'nak pergi kenduri classmate masa kat politeknik...leh x ma'....so cam biaser mem akan kata 'ok tapi jgan balik lambat sangat'...ok..hehehe...Petang ni aku akan pergi kenduri kawin rakan masa aku belaja dip dulu..fauziah..a.ka..puyah..hehehe..Puyah ni..kawin ngan si heri..atau hairi..nama dier punyer bakal laki (rasanya saat aku post entri ni..minah ni dah selamat bergelar isteri..so aku betulkan gelarannya..selepas ni..kepada hubby puyah ler..)..Sambil2 tu jugak aku akan jumper balik ler ngan kengkawan masa kat politeknik dulu..kiranya..dah siap2 berjanji ngan farah dan mc leen...Mereka ni antara classmate2..aku masa kat politeknik dulu..Farah baru habis sambung belajar kat UM...Leen plak sedang menghabiskan sisa2 pengajian kat UPSI..bakal cikgu si leen ni..farah plak bakal engineer..sebab aku rasa..dalam ramai2 kawan aku..dier jer yang sambung degree on civil engineering..maksudnyer..setia..akunyer degree..dah menyimpang terus dah..hikhik...So maka kehadiran aku kat kenduri puyah ni..sekali ngan reunion jumper kengkawan lama ler...Kata puyah jugak nanti ramai jugak classmate2 aku yang nak datang..harap2 dapat ler aku jumper ngan ema...zizol..zudi..zulkhairi..insyaallah..lama jugak aku x jumper diorang ni..cam excited plak!..hehehe...Kalau time kenduri cam ni kira best ler...dapat jumper kengkawan lama..yang lagi superb duperb best...makanannyer2..hehehehe..anie..anie..remember ur target!..hehehehe


 Agaknyer macam ni kut khemah kenduri kawih si puyah ni..hehehe (gambar pinjam ni)

Biler dah kenyang makan...maka..membongkang ler..kejenyer..hehehe..Sebenarnyer petang ni..ader gak dua tiga kenduri yang lain untuk sedara mara aku...tapi..aku dah siap divide ngan ma dan abah aku..aku..pi jer ngan kenduri puyah....hehehe..bagus2..petang ni dapat ler aku bersantai kat umah jer..yer lar..besok dah nak balik ma!..huhuhu..rasa pejam celik..pejam celik...dah nak habis cuti jer..tapi biler nak tunggu cuti balik..adeh!..bercinta rasanya..hehehe....Ok ler...time tu stop..aku pun nak mandi ni..jap ag nak siap2 dah..nanti tertunggu2 plak si farah tu..Tapi yang x bestnyer aku datang kenduri ni berseorangan ler..orang lain semuanya bawak couple..hehehe..x kisah ler..aku nak datang makan..nak datang raikan kawan..dan kalau berkesempatan nak bergambar ngan pengantin ler..hehehehe...For Puyah..SELAMAT PENGANTIN BARU!....

1 comment:

  1. heheh..seronok ek g kenduri sensaing..xpe..jangan sedey2..insyaallah, tahun ni last lah mu g sorang k..insyaallah, tahun depan g berdua lak..;)..aku doakan..amin.

    ReplyDelete