Saturday, February 5, 2011

Time to going back to Shah Alam!

Salam...

Pagi2..lagi aku dah bangun..hari ni..bukan aper..huhu..this is the last day i'm in kb...untuk cuti kali ni..Hari ni plak aku nak melunaskan pesanan kakak ofis aku, kak min..nak makan etak..hehehe..sampai RM10 dikirimnye..x pe2...aku kena cari..itu masakan eksotik ..kan...hahaha..insyaallah ader rezeki dapat ler kak min makan puas2...

Semalam aku memang sangat2 seronok..Akhirnya dapat jugak aku jumper kengkawan2 aku masa kat politeknik dulu...Masa kenduri tu aku dapat jumpe..mc leen, farah, yus dan lini..Yus pun dah pregnant 7 bulan..tapi maintain comel..biler jumper ngan farah dan mc leen ni..memang seronok ler gler2..plak tu..hahaha..Ini lah gelagat kami biler jumper..Take some pic dengan pengantin baru puyah..Sangat2 lar cantik dan comei seri pengantin katakan..hehehehe...



Me and Farah..my ex classmate..sekrang dah jadi engineer...budak ni...



Masa ni x sempat nak get ready diorang ni dah snap dah..huhu
hu..Tapi ok ler dapat snap pic ngan leen bakal guru ngan yus..budak yus ni dah pregnant 7 bulan..alhamdulillah happy for her..




Pic ngan pengantin...cantik kan..nampak serinyer..adeh!..
tapi baju aku tu nampak mengembang jer..mana x semuanya dah besar.
.maleh lagi den nak jahit baju baru..tunggu dulu..hehehehe



Another pic of us...hehehehe


Si Farah ni..memang amat suka bergambar..amik brides flower tu
amik berkat..Aku doakan untuk farah plak..amin..

Akhirnya aku sangat2 ler seronok..dapat jumper ngan kengkawan aku..Huhu..tapi nampaknyer hari ni sesi senang lenang ku dah habis..malam ni nak balik shah alam da..esok dah nak masuk keje dah..adeh!..malas betul...iskh..aper ler aku ni..mana xnyer..dah lama sangat..nak turning back to working momentum tu susah ler..hikhik...alah..memikirkan besok de keje nak settle lagi dan program yang bakal tiba..huhuhu...takut2...x pe2 bukan aku bleh lari pun keje tetap tanggungjawab..kena lar enjoy..abah aku pun selalu bising ngan aku...dier yang nak pencen x da lar mengeluh macam aku...aku ni plak yang maleh2..hehehe..aper ler..patutnyer aku kena lar sangat2 bersyukur..dah banyak rezeki yang Allah berikan padaku..berkat usaha..doa aku...kedua ibu bapa..apa yang aku ader sekrang..dah cukup sempurna..dan nikmat buat...aku.Alhamdulillah..akan aku galas amanah ini dengan seikhlas mungkin..hehehe..

Ok...time to stop..aku pun x mandi pagi ni..jap ag sepupu aku nak datang plak..nanti apa plak anak dara x mandi lagi dah tengah2 hari ni..nak packing lagi..hehehehe..



No comments:

Post a Comment