Monday, February 7, 2011

Traffic..Jam..Everbody...Not a Very Good Day For Me...

Salam...


Mukaku..yang blurrr..ngan A.B.A..dan mengantuk sebab x cukup tido nasib baik i had my shake today..Thanks HERBALIFE!!



Hari ni aku kurang mood untuk mulakan keje..Mana xnya..I'm tired of been involve on big traffic jam for almost 12 hours...Huwaaa..nasib baik kawe tak drive sendiri..Yang duk dalam bas ni pun naik lenguh pinggang..kawe ni..huhuhu..udah ler aku duduk sebelah guy yang agak poyos bagi pandangan aku..bukannya nak cakap atau aper...nak sedekahkan senyuman tu adeh!..amat2 lah mahal..nasib2 ler aku baru upload lagu2 baru kat hpku maka..aku layan lagu..da....dari aku tengok muka mamat ni..buat sakit ati jer..aku pun x paham cammana ler dier bleh tahan buat muka poyo ni..bukannya aku kebulur benar nak ngorat pun..at least ader gak dreber yang leh sembang2 ngan aku..



Ini jam waktu siang dihighway..dapat ler
jugak menikmati
pemandangan yang indah
dan sempurna..kalau malam tu..x beshyer..kan..huhuhu.
.lagi kesian mereka yang drive..
mesti kaki tu rasa keras semacam jer rasanya.
..(to my fren pah..aku memahami perasaan mu ni...hikhik)

Trip bas aku jam 9 malam..should be paling lewat around 6.00 am aku dah patut sampai kat stesen bas..tapi malangnyer..jam 6.00 masih lagi tak masuk highway karak..masa tu..aku nengok ramai ler insan2 yang mukanya kesedihan , ketensionan...dan segala kerisauan ler..mana x yer..yang belajonyer..nak masuk kelas..yang keje mcm aku ni..ni nak masuk keje..adeh!..habis hilang semua mood semangat lepas cuti ni..hehehe ( hek eleh..sebenarnya ni..alasan jer..aku ni..memang nyata dan jelas dah malas kan..hikhik)...Datang2 plak A.B.A senyum simpul kat aku..udah lar aku ada function yang kiranya kalau kira dah x berapa nak lama lagi..ngan jemputan pun x buat..lagi lar superb duperb buat aku malas..huwaaaaa...last2 sekali aku pi bebel jer kat dier..(tapi bebel cara sopan sotong lar..mau orang tua ni kecik hati..susah nak pujuk lar...x reti aku..hehehe)...dari pegi sampai ke petang...baru aku dapat apa yang nak dibuat..last2 x jalan ler keje..Maka aku akhiri hari pertama kerja selepas CNY dengan permulaan yang kurang menyeronokkan..Huhuhu..x tahu lar samaada aku dah bosan dengan responsibility ku ini atau aku sebenarnya yang kena cari taktik untuk memahami bosku ini..( aku rasa aku yang tak tahu memahami bosku ini..coz i love my job..so much..hehehe) hehehe..maka aku rasa.nak cepat2 balik umah dan cepat2 tido...penatnyer..hari ni...huhuhu...


Bestnyer..dapat tido..macam pussy..ni bangun pun mesti bersemangat ni..hehehe


No comments:

Post a Comment