Sunday, September 12, 2010

Salam Aidilfitri..1431 hijrah

Salam...

Blogging again..biler aku rasa..sengal betul yer yer..jer register blog tapi aku tinggalkan nyer mcm hangat-hangat tahi ayam.bler aku terbaca blog dari rakan fb aku..betul jugak aku kena mula memblogkan diri ini kembali..lagipun so much my life story to be shared...

Dan yang paling special..aku kembali ke blog anie mardhiah ini..di bulan syawal yang mulia..dimana semua umat islam seluruh dunia menyambut aidilfitri...Keseronokkan..hehehe..for me there is the cheerful moment to see the small kids...dapat duit raya..itu seronoknyer menjadi dewasa....keseronokkan mengunjungi saudara mara..tapi yang bestnyer..tahun ni..duit raya aku tak bergerak sangat..hehehe( sengalnyer!)...mana tak nyer..sepupu2 aku kebanyakkannya semua dah 20 an...so x kan nak bagi duit raya kat orang tua lagi..hehehehe..hampeh betul..hehehe..tapi budget itu aku turning kan 360 degrees..untuk cute baby kat opis aku.bler dikira..hehehe..memang ramai bebenor...anak dara kak min, hero pejal....baby baru kak yan..dan etc..hehehe..its ok for me...sedekah katakan..budak2 happy...aku pun dapat ganjarannya..amin...huhuhu..tapi yang x bestnyer..bler aku mula dihujani ayat power..soalan power...anie bler lagi?..dah ader calon?...adeh..waktu ni ler rasa cam nak jadi anie di bawah tempurung bukan katak bawah tempurung..tapi berbalik pada mind set aku..take it as a positive side...cabaran untuk aku lebih berusaha dalam kehidupan..so i'm gonne be more happier..dan layari kehidupan dengan lebih positf..sebab bler dah kawin..soalan powernyer...akan ke fasa kedua pulak..dah berisi ker?...bler nak ader orang baru?...so jangan jadikan ia tekanan my friend..pada sapa2 yang masih senasib dengan ku ( single mingle yer..tak termasuk yang dah berpunye...hehehehe)..sebab dalam kehidupan sentiasa ader onak dan durinyer dan kita masih bertuah kerana ader insan yang masih kurang bertuah dari kita...hehehe..tibe2 jadi pakar motivasi..

Then...bler habis beraya bermula ler..kehidupan biaser ku...kerja dan study...study...x lama lagi aku akan habiskan...itu pun still dapat soalan power..nak sambung lagi ker?...hehehe..soalan mcm ni aku ok jer...jawapan yang standard..insyaallah tengok keadaan..!...hehehe...memang teringin dan ader perancangan..tapi aku kena tuning diri aku balik..yup..sebab..hidup aku masih kelam kabut sehingga..ceh!...ngalahkan orang ader family..hehehe...keje..still biaser..and enjoyable for me..insyaallah...pray the best for me..

opps..already 1130..hehehe..continue back finished my assignment..lau x mau x terhantar aku this monday...insyaallah pn haslina i'm going to submit it on the time..dada...my blog..time to stop..

No comments:

Post a Comment