Sunday, August 30, 2009

Merdeka!....Merdeka.....

salam kemerdekaan...

Akhirnya sekali lagi kita akan menyambut sambutan kemerdekaan dan kali ini sambutan kemerdekaan yang ke 52..alhamdulillah aku bersyukur sangat2 masih berada di bumi malaysia yang masih aman damai ni...

pada hari ni juga adalah hari kelapan kita menyambut bulan ramadhan al-mubarak..hehehe.dan sekrang ini aku masih berpuasa penuh.heheheh alhamdulillah sekali lagi...nampaknyer kemerdekaan tahun ini aku sambut berseorangan.huhuhu..memang sedih but it's part of life so life needs to go on..heheheh..

semlm aku keluar ke mid valley..mula2 nyer dengan niat nak mencari buku untuk study aku.last2 aku ngan lia round satu mid valley dan aku menghabiskan hampir rm200 untuk shopping baju raya ayahanda aku tercinta..bagi aku nilai yang aku habiskan x terkira dibandingkan dengan jasa dan pengorbanan abah pada aku selama ni...abah anakmu ni x mampu nak membalas jasa dan pengorbananmu yang terlalu banyak tapi pemberian ini sekadar tanda terima kasih dan kasih sayang yang tidak terhingga dari anakmu ni..huhuhu touching plak aku ni...lepas meround dan menghabiskan duit kami berdua terus book restaurant berbuka perpuasa..si lia cadangkan kami berbuka kat nandos.aku apa lagi on jer...lepas settle book dan bayar kami terus sambung meround...biler difikirkan nak semayang tarawikh mlm ni tentu sempat tibe2 kami planning tengok wayang..hahhah..nakal betul kan aku ni..hahahah...orang lain sibuk beribadat ... aku pule sibuk bersosial..anak muda punyer angin katakan..huhuhu..sekali sekala..tapi x mungkin aku buat lagi heheheh...akhirnya lepas tengok gi joe nyer movie aku terus pulang..nasib baik movie yang aku tengok tu quiet best jugak..kami tengok citer bercirikan soldier..hahahahah..memang best..dan thanks tu lia for cheerful my day...dah namanya niat nak kedai buku aku dan lia lunaskan jugak...tapi just survey jer lar...hahahah

dan akhirnya aku habiskan hari ni dengan kegembiraan.alhamdulillah tuhan for giving a beautiful day to me..dan hari ni aku continue my day at office...duty bilik kawalan..jap ag want to continue buat presentation untuk assgn pn.mazlina..dada everybody....

asslamualaikum...

1 comment: