Tuesday, January 1, 2013

Bertugas di tempat baru...

Salam...

Buat pembca sekalian...i've been here again...hihi..hr ni first day aku lapor diri.kt JAS Perak...overall ok..cume first day aku mati kutu skit...kebosanan...mne x nye...hari2...aku tido bgn lewat bhgia je...lenggang..laki x da nk jga..jaga la sgt...die pun pndai jga diri sendiri...maksud aku jlnkn tggungjwb.le...kiki...hari ni aku dh bangkut seawal jam 5 pg masak...is he appreciate tau x..walluhaallam...i just doing my right..even die jdkan umah mcm bilik hotel....tempt salin bju dn balik mkn..

Wallahuaalm...just berdoa yg terbaik...mata aku dh mcm jatuh batu 10 tan dah..biase la almost every day..sibuk..tetibe aku melangut kt meja...hr ni plk 5'pg bgn...lg la heaven mengantuk...sbr je la...hihi...

Apa2..pun alhamdulillah aku dah.selmt berada dibtempt.baru...walaupun agk jnggl lg...pray for the best ye...

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment