Monday, September 20, 2010

Turning to working momentum................

salam...

Again aku kembali ke blogging world..hari ni second day aku masuk keje selepas dua minggu lebih bercuti..pergh! dua minggu lebih..hehehe..memang lama..tapi ini ler aku..pantang dapat cuti memang aku bantai sepuas-puas hatinyer..bapak aku pun bising..cammana ler ko nak kumpul cuti ko masa pencen ni lau asyik cuti panjang2...eh..x kira2...aku memang suka cuti..lagipun biler aku cuti banyak perkara yang aku boleh settle down di rumah...dah absolutely menghabiskan masa bersama ibunda aku yang tercinta, bercerita dengar aku kena bebel....kawan baik aku yang paling aku sayang kat dunia ni..hehehe...

Bila dah bercuti lama ni paham-paham jer lar dia punyer mood keje ni dah jadi tak berapa stabil...asyik malas jer kejenyer..biler kena jerit2 skit baru ler momentum tu datang balik..hehehe..alah standard ler aku rasa...semua orang pun macam tu...Tahun ni aku balik raya driving..sajer test power..ok ker lagi driving jauh...and the last decision is..lau x kerana cuti hari raya aidilfitri ni aku lagi sanggup cari tiket bas atau flight yang murah..masa balik ke kelantan sebelum raya..aku mampu memandu dengan gembira..sebab aku bercuti awal..bila aku nak balik ke shah alam..aku terpaksa melalui suasana kesesakan selama 15 jam..fuh....ramai betul yer anak-anak kelantan yang merantau ni rupa-rupanya...hahahaha....tapi akhirnya aku selamat sampai gak kat shah alam ni..maka panjang berjela ler aku mengarang blog hari ni...

di samping bakal menghadapi kerja..aku jugak sedang memikirkan keje2 sekolah yang masih banyak perlu disettlekan..huhuhu..memang banyak momentumku yang perlu diperbetulkan ni..mm..

1 comment: