Thursday, August 13, 2009

Baru Belajar.....

Salam..

Aku sibuk duk menyiapkan annual report jabatan yang tak sudah2 tu..akhirnyer dah melepasi sudden death punyer tahap so..buat pertama dan kesekian kalinya niat aku untuk berblogging berhasil juga...

Sapa inspirasi aku buat blog..ni..of course kakak ebba aku...jeles pergh! tengok blog dier..jadi why not aku selitkan kisah seharian penghidupan aku bersama2 teman2 yang tercinta.. dan hmmmm..heheheh..itu belum pasti..lar...

for anie....Welcome! to blog world...hahahah..jakun betul lar!

4 comments:

  1. hye...

    welcome 2 blogspot...
    at least kita ada geng blogger baru...
    ada masa tgklaa blog kita plak..

    juzmeazeera.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. hahaha..niki ngokngek.. huhu.. tkper, selit je pape..nk kutuk ke marah ke.. letak je kt blog nih. hihihi..muahhhhssss3x

    ReplyDelete
  3. kak ebba thanks for be my inspiration...heheheh.thanks to sis azeera too.hahahah...after this many story in my blog...

    ReplyDelete