Tuesday, January 17, 2012

Pengalaman baru..

Salam....

Rini..hari aku ok jer..cam biaser..nothing change unsual...just masih cuber tuning diri dgn tanggungjwb baru...but insyaallh aku akan do the best tanpa mempedulikn suara2 sumbng yng memerli aku...up to you..ko nk perli ker..sindir ke...i've done my best already..harap allah permudahkn segalanyer...pengalaman baru katakan..hihi

Tomorow gonna be another challenging day to me..kekdng terganggu gugat jugk dengn konpidem diri yg masih x stabil...but i think lama2 i 'm gonna be lost that feeling..hope utk partner aku pun ok..chaiyoi to suba tu....new entries...nk share something new again...and of course..persediaan gone back to my hometown...kali ni sbb hal itu mood aku sedikt hilng nk jumpe sedra mara aku..so i've decide to hibernate myself kat umah jer..malas nk dgr mulut2 bertnyer itu ini...hrap abah dan ma memahami...keserabutn yg bkal aku hadapi...

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment