Monday, March 12, 2012

Ngeeee...mkn je keje

Salam...

Hari ni my day as usual mcm biaser2...geliat2...nk gi keje..and then...pegi la keje..ada aduan scrap metal nyer kilng...nk dua kali pasti and double cnfrm..so go through jgk lar walaupun..aku rasa cm kelojiknnyer adalh pd majls...hiii..PBT...ooi..last2..pagar dikunci x dpt lar den nk masuk...maka wahai PBT...korng kena settle lar..hihi..lepas tu masuk plak kilng yg tapak pun x zonnyer..adeh!..more things to think out...errrkkkk...kete plak mcm nk tercabut satu2...partnyer..maka last2...terpksa aku hentikn...plan site visit..dan aku gtau fifi techn aku..balik jer opis..overally permulaan minggu yg rasanyer tak menyeronokkn utk aku...mmm...nk buat mcm mana..sebg hamba allah kita hanya merancng setiap yg berlaku hanya pada DIA...maka aku hilangkan ketidakseronokkan hari tu dgn makan..hihi..

Aku pun rasa aku ni agak menjadikan makanan sebg terapi yg dapt menggembirakan aku..aiseh..adeh..aku sekrng tengh memperbetulkan balik regim x elok ni..ble gemuk balik aku dgn makan ni...hihi..ble balik ofis ptng aku makan lg..hihi..x tahu lar asyik.dgn makan jer..sbb tu lar sekrng aku tgh melatihkan diri bwk dan minum air masak dgn lebih utk elakkan aku asyik nk makan jer..hihi.doakn rancngn aku berjaya..jgn dh elok2..dpt trunkn berat..aku...kena turunkn lg sekali...aku ni sbenrnyer sush hati pun aku mkn..senang hati pun lg lar..haha..maka nk tggu aku kurus sebb masalah x danyer..hihi..

Opps..lupe nk share..aku ada satu lg buku nk share.berdikit2..tgh baca..sambungn dari siri sebelum ni..travelog impian abadi..a very useful book..




Travelog impian abadi...tak rugi korang baca

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment