Thursday, January 6, 2011

Thanks Mama..Weekends Coming again!

Salam....

Hi MY BLOG..Come again..Hehehehe..Ni sekali lagi aku buat keje ntah aper2 ni...Malas da...Bos aku pun x panggil aku dan and the team untuk meeting program this year..so i don't have any ideas now..kacuali ler..aku menyambung2 keje2 aku dari tahun lepas..Yup memang aku menunggu2 meeting unit ni..aku nak lobi diri!..My new Bos..Please give me..new type of work!...aku dah naik buhsan mengadap annual report Jabatan..ni..agaknya..Ybhg. Datin Paduka pun dah naik boring tengok muka aku...bebel kat aku..Amin..Harap2 lembut ler hati bos baru ku untuk bagi aku kerja baru..lau x ..i'm back to my old responsible..huwaaaaaaa..bukan aper..aku tengok report2 tu pun aku dah naik mual...kalau kena baca lagi wallahuallam..paham2 jer ler...memang semua aku nampak double..al-maksudnya..lagi banyak ler error yang aku asyik kena write up..dan write up...balik.adeh!..nasib badan2..nasib badan!..Subhannallah x baik betul aku ni..mengeluh sal keje..Insaf anie!..insaf!...hehehehe...apa lar..nasib baik tuhan bagi kau rezeki ni..ok2...ok2..turning back to right momentum..hehehe..

Kalau aku fikirkan sal keje memang x kemana..itu ler perkara yang aku x boleh lari..dah memang responsible...Dibayar gaji bulan2...Semalam got a call by my mama..Aku ngan ma memang selalu bersembang..Dulu lagi ler...everyday ma telefon aku..hehehe...ma telefon...apa lar aku ni kan?..patutnya aku yang telefon dier..iskh!...ader gak...bukan x pernah...hehehe..we were talk each other..ma biaser ler..tanya aku mcm mana..kat mana..macm mana program diet aku...hahaha..seronok..feel very happy..Kadang2 aku rasa aku bertuah sangat..punyer ibu yang amat mengambil berat pada aku..Ma banyak bagi nasihat..bagi semangat..dan bagi kekuatan pada ku...THANKS MAMA!...Thanks for everything..Ma..adalah harta berharga yang anie ader...Walaupun hari ibu tahun ni belum tiber lagi...bagi aku everyday..is mother's day for me..sebab tu ler..aku amat anti pada mereka yang tak menghargai kasih ibu...Aku amat marah dan kecewa kalau adik aku sekalipun menyebabkan ma..kecewa..sebab aku tahu betapa susahnya nak membesarkan anak..mendidik anak...menjadi manusia yang berguna ni...aku tak tahu apa nasib aku tanpa mama aku..Mama aku adalah sumber kekuatan pada aku..Kiranya kekasih awal dan akhir lah..hehehehe...Yup mama is everything...mama lah beri kekuatan dikala aku kecewa..

Weekends come again..Aku pun garu kepala ler..tak kan lar nak membongkang jer kat umah..aku bukan suka mcm tu...Ni ler nasibnyer kalau kengkawan semuanya dah kawin..Time2 weekend ler aku kena mancari idea mengisi masa lapang..Dulu ader gak geng2 meronggeng..sekrang aku pun cam malas nak meronggeng..lau sorang2 ni bahaya..nafsu aku bershopping pun x leh kawal..silap2 tau2..jer duit dha habis..huwaaaaaa...kalau aku further studies penuh ler jugak masa ni..tapi sekrang...hehehe..amatlah lapang...x pe2..masa ni ler aku kena mencari xtvt..2 yang berfaedah..Nanti idea will coming!...rilek ler weekend yang akan datang...pasti ader xtvt.....

No comments:

Post a Comment