Sunday, January 9, 2011

Ana Raffali...You're amazing girl!

Salam...

Again come to my chit chat world...Pagi2 ni biaser ler..i on my blog first..Tapi x dapat nak ngadap lama..11.00 am i'm going have a meeting with puan norliza...meeting unit da..harap2..everything will going on smoothly..hehehehe..Dah cuti dua hari ni biaser ler..pagi2 liat semacam jer..but aku feel energetic ler jugak..mana xnya x sabar nak doing a new project...Tapi bak biasanya keje aku ni..Januari adalah bulan untuk warm-up enjin...Biler dah datang proposal dan takwim kerja dari KPP ABA..a.k.a kembar siam wan officemate aku..kena speed up gear lima lar..dah 5 tahun kat unit ni tu ler perangai yang tak boleh aku ubah..hahaha..for new people in my unit ini cara aku bekerja ler..orang nampak jer aku ni rilek..tapi biler dah mula kerja adeh! nak fikir diri pun x sempat da...Jadi masa ada kesempatan yang boleh diselit2..so aku nak isi nya..hehehehe...

Semlm aku sekali lagi berpeluang tengok Anugerah Juara lagi ke 25 kat TV3...apa lar kau anie..kat stadium malawati semlm ader gak acara solat hajat..patutnya kena gi sana..hehehe..bukan x nak..aku pun uzur..jadi solat hajat tu bukan jer tunggu ramai2..sepatutny selalu kita lakukan untuk memohon munajat padanya....Ini tidak biler ada masalah jer baru kita ingat pada DIA.Ini lah masalah manusia ni kan..Hi..aku ni pun banyak kena berubah lagi kan...hehehehe..Apa pun untuk AJL semlm congrates to Ana Rafali...Memang malatop lar...Memang dier superb diperb bertuah lar 35K tu dier sapu sornag jer..Mana taknya dier ler penyanyi...dier ler penggubah lagu..dier ler..penulis lirik..Itu ler orang panggil iron lady..Sapa kata perempuan ni masih perlu bergantung harap...Perempuan sekrang dah hebat dah..Memang aku salute ler...Dah lar High educated orangnya...Tapi Abng Faizal aku tetap maintain ngan Spek RAYBAN nyer..Kira ok ler menang jugak persembahan terbaik..Aku ni ngan FT aku minat kat dier sebab dier memang a very high confidence orangnya..Memang susah nak cari orang macam tu..Tapi kadang2 menyam gak kalau terlebih poyo sangat kan..hahaha...satu lagi aku suka FT ni...suara dier ha...suara lelaki macho...Memang jatuh cinta aku ngan suara dier ni...haaha..tapi suara jer lar...Mintak maaf kalau appearance dier..kalau orang mcam FT ni jadi laki aku..time tido tu aku shave terus rambut tu..panjang menggerbang..aku yang perempuan ni pun naik rimas tau..hahahaha....And the last is abng BLACK aku..memang aku dah jangka lar mesti dapat nyer..hahahha..Apa2 pun BLACK is superb..ni lagi satu lelaki yang bersuara macho..tapi handsome memang kureng ler..tak pa BLACK..nanti awek ko mesti jatuh cinta dengan suara lemak manis tu..hehehehe..HAFIZ plak aku tak sangka lar akan menang..hahahha..tapi bak kata orang rezeki kan..bukan kita jangka pun..Anyway to all AJL winners congratulation to all of them!...Ana Raffali You're amazing girl!

Weekend this week chubby mumble friend nai..is coming..biaser ler..melunaskan niat si faizah yang nak menghabiskan saat2 bujang2 terakhir di tahun ni ngan main boling..and the another day semlm pagi..kononnya nak ker carboot sale..last2..kitaorang jam..ngan pusing bulatan kat carboot tu..sampai sudah x dapat masuk...lainkali aku cadang jer kat diorang carboot sale..kita keluar jam 7..kurang2nya jam 8 jer dah terpacak kat situ..faizah biaser ler..pot pet..pot pet..kalah aku yang drive ni..hehehe..last2..kitaorang pi main boling jer..sabtu pagi aku dah register untuk join weight loss challenge..kiranya secara rasmi ler...bagi semangat skit nak kurus..hehehehe..tapi undang2 dier tu tak tahan ler jugak..mana x nyer..aku x leh ponteng every week..adeh!..cammana lau aku balik kg?...hehehe..x kira2 my hometown..my family is first!..i need to sacrifies on that..tak menang pun aku redha jer..yang penting..i am lossing my weight..aku x sama macam diorang semua..i'm not from selangor..i'm only working here..oh x sanggup aku..lama2 x balik kg..kesian my mama..and i miss my famly so much..hehehe..ini susahnya jadi anak manja ni...hehehehe..

Ok..time to stop blogging dalam half an hour nak meeting..so kena sedia apa yang patut..Come back again next day..hehehe

1 comment:

  1. woh..peminat ana rafalli ropanya...
    akak rasa vokal yg best smlm cuma vokal black la

    ReplyDelete