Thursday, January 27, 2011

Eating..books..my life

Salam..

This week is a very tough week for me..Bukan lar maksud aku kat sini kerjaku bertimbun..sebenarnya i am quiet blurrr..blurr..dengan A.B.A...Huwaaaa...Aduh!..apa ler nasib diri ni..Adeh..sekrang..i am waiting for the direction of my own big..big bos..yang tak berapa nak big sangat..hahahaha....Aku blur..officer aku lagi ler superb..duperb..blur...hahaha..kak liza..sabar erk..insyaallah moga2 2011 berjalan dengan lancarnya..

Hehehe..dah a few week actually..my friend sis ebba..ader kat shah alam..tapi sampai sekrang..aku masih belum berkesempatan nak melepak ngan die..adeh..macam2 aktiviti..And the important thing i want to maintain my consistency on workout ( jogging da...main badminton aku fail..buat cik wani tension ja..hahaha..dah dasar tangan bangku )...Aku memang nak jugak melunaskan niat dan azam 2011 ku...Biaser ler biler berazam tu al-maklum ler macam2 al-dugaan lar datang menimpa..But i'm happy..mama aku pun mule2 tu bebel2 last2 support me also..tak terkecuali my dearest best friend aku pah...Alhamdulillah thank you  to them..Mereka lar my strength..sob..sob..Tapi aku tak luper jugak sekalung ucapan buat my insipiration kak yati..Thank you for support me..Fahami masalah negara aku..hehehe...aku dah agak malu jugak dengan kak yati ni..But she never refused to support me..THANKS COACH U'RE SUPERB!..hehehehe..Itu ler kerana azam 2011 ni aku x berkesempatan lagi nak jumper  si naufal comel ni..hikhik..jangan dier dah balik kuantan ngan mamanya dah..x dapet den nak cium pipi gebu si comel ni..hehehehe...x pe2..mcm mana pun akan aku lunaskan jugak janji2 manisku ini semanis bibirku yang bertahi lalat ni..hehehehe..Yer lar sejak aku berazam ni..terpaksa aku jadi keras hati..roomate aku faizah tu pun dah naik pening tengok aku..foodssss..letak tepi..heheheh..bukan mudah nak buat macam tu...hehe..tak pe lar..x lama lagi she's getting married and will be staying with her husband..so lepas ni memang kerjanyer memasak..dan ader lar orang yang nak makannyer..hehehehe..Hahaha..tak usah kata sahabatku si tembam nai tu..lagi ler..dah malas nak ajak aku makan..sorry kengkawan harap memahami dan support azamku ini..Kengkadang tu  tergugat gak imanku ini..rasa susah hati gak kut kawan2 kecik hati..tapi kena teguhkan iman ini...Insyaallah moga2 doaku to be a better person dimakbulkanNYA..amin...

Dan kegembiraanku menjadi superb duperb..hehe..coz..this week is karangkraf week..hahaha..bermakna..uwangku..akan melayang kerana buku lagi..Hahaha..biaser lar dah berkira2 ngan my great geng kak yan..apa yang nak beli..Hehehe..tapi kitaorang ni biaser ler..yooo..oo list bukan main last2..masa que nak bayar tu muler ler sesi tegur menegur..nampak cover lain skit..mula lar bertanya..'kak, best ker citer ni?...hehehe..akak tu pulak dengan senyuman semanis madunya..berkata 'best dik..si A yang menulis..citer dier sempoi skit?'...kami ni melihat2 lar depan belakang cover novel ni..last2...ayat yang biaser keluar..'kak,best lar citer ni macam berkenan'...kalau itu lar ayat aku..maka basket buku tu akan bertambah lagi......kak yang akan sambung lar balik..'aah lar nik..nak jugak lar'..hahaha..dari patut budget RM 100 jadi ler lebih...Kak yan at least kuat gak iman...belah2 majalah tu dier dah pejamkan mata dah..Aku pulak belek bahagian majalah..maka terdengar ler omelan2..orang2 karangkraf ni..'dik beli tiga dapat lucky draw..ader hadiah ni...(dengan senyuman manis)'..hahaha..last terbeli ler jugak..Cuber bayangkan betapa addictednyer kami ni..memang..itu ler every year jadi..Selagi aku keje kat Selangor ni peluang macm tu memang aku tak lepaskan..hehehe..But bagi aku tak membazir..because this thing gone accompany me...dikala masa lapang..hi..dah namanya hantu buku...memang dasar hantu buku ler...harap2 besok x da ler aku tergler2 sangat ngan buku kalau tak adeh masalah negara..heheehe.....Hiii..anie..anie..

Hahaha..Tak sabar waiting 31th Januari..I'm gone get back to my hometown..hahaha..kata mama adik aku dah sibuk membeli belah..dapat offered MRSM..dah lar dekat Pengkalan Chepa..Yoo..oo jer x nak pi..last2 nak jugak..bukan aper dah namanya dekat memang sedap ler budak gemuk ni..sal weekend jer mak aku kutip baju kotor dier..hiii..best betul ler jadi anak bongsu daun keladi ni..hehehe...

Need to stop..hehehe..nak continue my job..there's so many things to do..lagipun SKT tak siap lagi..adeh leceh bebenor nak buat ni..hehehehe..dada..




Kalau dah terlebih baca muka pun dah jadi macam buku hik.hik..

1 comment:

  1. oi...skt x siap lagi?

    hmm slmt bersabar la dgn bos itu ye.hahaha

    ReplyDelete