Wednesday, August 24, 2011

Ngeee..esok lagi satu hari keje....hehehe

Salam..

Di saat aku mengepostkan entri ni kat blog..aku masih kat opis sebenarnya..hahaha..curi tulang yer anie mardhiah..hahaha..bukan lar..aku ni dah malas nak buat keje..oops..kantoi..kalo bos aku terbaca..hehehe..maaf bos...hihi..Kalau dah hari terakhir bekerja ni mcm ni ler gayanyer sorang2..masing2 dah senyum sumbing sorang2 dah..aku plak..cam biaser jer..tapi sibuk mengira2 budget lar..sebab..nak pakai untuk service major boboy aku tersayang tu..huwaaaa...orang lain sakan2 lar beraya ngan duit bonus..bang jib bagi tu..tapi aku still kena berjimat cermat gak ler.huhuhu...tak per lar..kalau x pening gak nak mencari fulus kan..

Citer sal nak raya ni..bagi aku yang dah semakin dewasa ni..aku paling seronok time balik kg lar..feeling tu yang best sebab budget cam jauh giler lar merantau..kunun2 cam duk obersea jer..hahaha..padahal kl ngan kelantan..jer..tapi jangan kata kalau balik drive ni...nak sampai tu mak ooiii..kalah orang naik train...keteapi..berbelas jam tu standard..tapi hari2 aku duk doa jangan ler jam gler mcm tu..tak sanggup den..tapi bukan aku leh kontrol pun...ni kalau dah jam giler2 mcm tu al- maklum leh bersalam2 lah ngan kete sebelah..hehehe..Ni duk kira2 jam ni..nak tunggu pagi sabtu..x sabar2 nak gerak balik...moga2 perjalanan aku selamat..semua persediaan selamat dan aku dengan jayanyer selamat sampai lar kat kg halaman tercenta..menemui ibunda dan ayahandaku tercenta...hahaha...'wahai perantau..perantau di kota..pulanglah kedesa berhari raya'terngiang2 lagu raya alunan azlina aziz..aku suka lagu ni sebab gambarkan aku sekrang..hihi..

Nak doa lagi..Ya Allah moga2 kau permudahkanlah perjalanan balik kg..aku..selamat sampai perjalanan lancar..dan hati gumbira..Buat semua Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin....Raya ni aku still raya single lagi ni..jadi aku ada special kredit kan..dapat duit raya..hihihi...kengkawan yang dah berdua..aku nak duit raya!!!..hoho...


Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua yang mengenali diri ini..Mohon Maaf Zahir Dan Batin andai ada kesilapan ia datang dari kekhilafan diri ini...Jaga Diri dan Berhati-hati di Jalan Raya..

No comments:

Post a Comment