Saturday, January 14, 2012

Negative or positive....layan novel lg best!

Salam..

Hi...hari ni my life is as usual..pg2 lg dak nai sengal..dah sms ku...'niki..nanti lepak sama yer..i tgh antar limau kat client ni'..tggu pnyer tunggu berjanggut jugok lar kawe ni...last2 sampai jgk lar si nai..ni.....maka this week berisi jugek masa ku...hehe..ni pun masa menulis ni..budak nai dah tido dah...tp sah2 dier bangun balik sebb dier x mandi lagi..haha..tmbh2 hari ni dgn selai sepinggang dtng umh aku..aku buat muka touching...inchik epul dier pun suh lepak umhku ini..maka last2 she decide jer bermlm umhku..ala..bukn dier sush pun..last2 rembt baju aku jer..haha..aku x kish pun..dah biaser ngn dier..aku kekdng jeles gak ngn merpati sepsng ni..memng romantis gler..hihi...

Aku kalu dpt mcm ni..memng x jd keje lar kut..berngn jer..yer lar asyik orng tersyng duk loving2 ngn aku...patut lar allah bg aku makhluk yg keras hati ni..huhu..kadang2 aku takut juger...yer ker dier ni..betul ke nk seyes ngn aku..hish! Aku sgt pesimis dan negative ngn lelaki..terutma yg jenis x reti ambil hati...tp aku dapat yg mcm ni..huhu...ya allah tolong lar bg petunjk kat hambamu ni..smpai this stage..i still can know his through heart...takut...kiranyer wan kwn aku tu lg caring dr dier...lgi aku nmpk cara dier lyn pompuan..ntah lar aku doa kat allah moga pilihn aku ni x salh..cuma i know he been like this coz dier x lahir dlm family yg penynyng mcm aku ni...aku ni ikut hati memng nk perfect on that part but aku pun manusia...he is also human..bukan 100% sempurna..aku kena buang kena hakis skit sift terlalu negative aku pd lelaki...x salah aku berjaga2 tp jgn sampai last2 menjerat diri aku balik...ya allah moga pnjng jodoh kami sehingga ke jinjng pelamin...amin...

Dayah adik umh aku selalu bising...aku jd terlalu pesimis mcm ni sebb bnyk sngt hadap novel...otak aku pun tuning mcm novel....hish! Budk dayah ni..aku cuma spent time jer lar..tapi sekali2 pikir. ..yer lar duk ngdap selalu lama2 leh jd terikut gak..hish..mintak jauh...hehehe...tp aku tetp bac jugk tp variasikn genre...lar..aku asyik duk baca cintan2 otk aku pun jd khayal.haha..at least there is a thing yg aku buat dr aku buang masa termenung pikir pasl makhluk alam tu...tp nak x nak kena pikir jgk..aduh! Ya allah moga dipermudhkn satu urusn ni...orng lain senang2 jer...aku jer duk pening2 kepala...kerna sikp makhluk pendiam ni..pendiam sgt..nk berursn pun sush rasanyer...aduh! Malas pikir dah negative lg ni...nk smbng layn novel lar lg bagus...hihi....



Semlm aku hbskkn part ni...buku ni dh lama...tp aku malas nk baca sekaligus..buhsn skit citernyer...




Citer bru ramlee awng mursyid...aku nk tukar genre ler pulk...asyik bca kish cinta jer..naik lemau jugk...hihi...

No comments:

Post a Comment