Thursday, January 12, 2012

Farewell party for me...

Salam...

Again come to my blog...rini... sgt rajin nak menulis...smpai 2 kali dah menulis.hehe..want to share yg hari ni..teammate aku yng bakl aku tingglkan next week buat farewell utk aku...thnks for all of them.even a simple farewell tp sgt sweet..thnks for them

Actually sepnjng 6 tahun dgn unit ni..i've been gone through lot of memories..yg x dpt aku lupkan..ada penglmn manis..dan ada gak penglmn pahit..yg bnyk mendewasakn aku...seyes..aku kdng2 pening ngn diaorng ni..kdg2 aku happy...aku mula kerja pf udia sgt menth 20 tahun dan sekrng aku dh mencech usia 28 tahun..mcm x pecaya yg aku dah dewasa...tp itu lar kehidpn...aku memng seronok menimba penglmn...alhamdulillah ini lar satu2 nikmat yg sgt manis yg allah berikn pd aku...nikmat dikelilingi shbt...dan kawan2..thanks to en amirul,kak liza, wan my best friend, kak lin, kak as and pejal...u all sgt sweet give this token to me..ampun maaf dipinta dan all the best to u all.



A very sweet token from my team



[image_1
Kenangn bersama korang x kan ku lupakan

No comments:

Post a Comment