Sunday, October 10, 2010

10.10....

Salam...

Again blogging...hehehe..memang aku cuba mahu menjadikan ia suatu kepastian...hehehe...Hari ni..in my day..not an interesting day tetapi aku menyambung aktiviti ziarah menziarahi..ku dengan menziari sahabatku as..memang dah lama x jumpa..dan the most important thing aku nak jumper..ngan si comel batrisya..eee..geram aku ngan mata bulatnyer..best tengok as..si comelnya manja jer ngan dier..hehehe..yer lar anak dara sulung katakan..anyway..pray for a happiness and good health of as daughter..Before ziarah as ni..pagi tadi aku menyambung aktiviti aku..memasak..heheheh..Cik nai ni ha..sibuk benar nak rasa spagetti..Jadi bagi melunaskan keinginan sahabatku ni..maka aku masakkan ler spagetti..hehehe..x da le sedap..janji masuk mulut cukup rasa kira leh makan ler kan..hahaha...Dan alkisahnya..kitaorang dengan seronoknya dapat makan dengan sepuas hati siap leh tapau untuk as and family lagi..hehehe...abis makan tu punyer kempunan lar si nai ni..biler ler lagi nai dapat makan yer niki..huhu..entah2..tahun depan kut..hehehe..nai ni memang suka buat lawak antarabangsa...hahaha..insyaallah lau ader kesempatan leh jer niki masakkan...hehehe..

Hari ni post aku..10.10..kenapa 10.10?..yer hari ni..tarikh 10.10.10..Tarikh nyer cukup cantik tarikh keramat bukan senang..nak dapat tarikh begini..Kebiasaannya tarikh sebegini menjadi..pilihan majlis perkahwinan..yer lar majlis istimewa..untuk seumur hidup..kenapa yer orang memilih..kerana tarikh sebegini senang diingati..bab kata orang tarikh bertuah ler sebenarnya..bukan aper..orang-orang kita lau tarikh yang cantik-cantik ni memang diorang suka..nombor cantik..semua lar..lumrah manusia..hehehe.. Tarikh hari ni gak menjadi pilihan angkasawan negara..Dato' Dr. Sheikh Muzaphar Shukor mengikat kasih dan cinta dengan permata hatinya...Dr. Harlina Yunos..opps..Datin Dr. Harlina Yunos..hehehe..bahaya tertinggal title tu..sebab masa aku tengah mengepost blog ini..aku tengah menonton persandingan kayangan mereka..maksudnya nyer Dr. Harlina dah selamat bergelar isteri kepada Dato' Dr, Sheikh..Alhamdulillah bertuah mereka yer...Tak pa ler itu rezeki mereka..Buat mereka berdua moga bahagia ke akhir hayat...Tapi bila melihat persandingan mereka..mak oi! memang gah! rasanya bukan weeding of the year tapi weeding of the decade...rasanya Dato' Siti pun kalah ni..heheh..padan lah dengan kemampuan mereka..kalau kita nak ikut mereka memang tak mampu.So..apabila kita menganjur majlis..kita jalankan ler dengan kemampuan kita..Masih meriah tapi mengikut kemampuan masing-masing..Hari ni..10.10..aku rasa ramai betul lar orang kawin sebab masa aku keluar ngan nai memang penuh dengan tanda majlis kawin..Yer lar memang ramai kerana keistimewaan tarikh ni..Apa-apa pun untuk semua majlis-majlis yang dijalankan hari ni..harap semuanya berjalan dengan lancar...

Opps..time to stop..Hari ni post tak panjang sebab nak focus untuk tengok persandingan kayangan ni..Dada..everyboday kena tengok tau..sebab bukan senang nak tengok wedding of the decade..hehehe

No comments:

Post a Comment